sestdiena, 2011. gada 16. aprīlis

Mana iedvesma

Sveiki šajā pirms-Lieldienas dienā!
Daudzi man ir prasījuši, kā man radās ideja par šādu veikaliņu.
Pie vainas ir aukstā 2010.gada ziema, kad, paskatoties sava dažus mēnešus vecā dēlēna garderobē, sapratu, ka ir vajadzīgs siltais "lācis". Bet, izstaigājot vairākus Rīgas veikalus, savām prasībām atbilstošu "lāci", kas būtu skaistās krāsās un no dabīga materiāla par tam atbilstošu cenu, neatradu. Atcerējos, ka kādreiz esmu adījusi. Domāts, darīts!
Rezultātā radās "lācis" un vairākas atziņas: šādas sievietes, kā es, Latvijā noteikti ir daudz un latviešu sievietēm ir laba gaume un gadsimtiem izkoptas rokdarbnieču iemaņas, lai viņu radītā prece būtu interesanta pircējiem. Mums tikai trūka līdzeklis, kā šo preci nodot gala pircējiem. Tagad piedāvāju šo līdzekli manis izlolotajā veikaliņā My Kiddy.
Bet pēc gada, paskatoties uz saviem, nu jau diviem bērniem, varu ar lepnumu par viņiem teikt, ka daudzas preces, ko viņi ikdienā valkā un ar ko spēlējas, ir ražotas Latvijā un es zinu, ka ar šo savu izvēli esmu darījusi prieku vairākām latviešu amatnieku un ražotāju ģimenēm.
Tādēļ, lai cik novalkāts būtu šis teiciens - ATBALSTĪSIM SAVĒJOS, RADOT PRIEKU VIENS OTRAM, JO TAS IR TĀ VĒRTS!

Nav komentāru:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...